onsdag 12 september 2012

Jobbar bäst under press(?)

Klockan springer i väg. Och jag jagar för fullt efter. 
Snart kommer det besök hem hit och jag bör nog diska och dra en sväng med snabeldraken, annars finns det risk att besöket vänder redan i dörren om de möts av våra monster dammråttor. Ingen vacker syn och jag hoppas att mitt försök att tämja dem kommer att lyckas. Men som alltid gillar jag att jobba under press(läs; tidsoptimist) så jag väntar in i det sista. Allt för spänningens skull och så kan jag med gott samvete slå ner röven när sällskapet anlänt. Och i dag är det inte vilket besök som helst utan hembesök av min terapeut och vi ska prata om bland annat "Jag är glad att jag inte...." 

Hmm...kanske ta en dusch också...det är ju trots allt onsdag. 
Lill- lördag och allt. Nu kör vi. Fyrtio minuter kvar.
 Tjing tjing!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar