fredag 7 september 2012

Friday I´m in love.

Sitter på golvet med ryggen lutad mot soffan och en cairn i nacken. Min favoritplats all time. Har någon form av förkärlek till att just placera mig på golvet. Även när jag befinner mig hemma hos andra. När jag/vi äter här hemma(vi vardagsäter allt som oftast i vardagsrummet), fikar, läser, knappar på datorn och umgås. Då sitter jag här. I mitt lilla hörn och njuter till fullo. 


Frukosten är intagen, jag har kollat in vågen(gaaaaaahhh jag har gått upp i vikt- katastrof!!!!!) så jag måste försöka masa mig ut på en promenad alldeles strax för att försöka förhindra ytterliggare uppgång, läsa lite nyttigheter för hjärnan och diska. En helt vanlig fredag i mitt liv. Och det känns ruskigt bra måste jag säga. Jag gillar fredagar och ska därför ta ett ordentligt 
tag i denna dagen omgående.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar