tisdag 11 september 2012

Att uthärda tortyr.

Efter vår promenad i den ljuva sommar(?) värmen så tvingade jag mitt lilla hjärta att ta plats i duschen. Inte särskilt populärt men ack så välbehövligt. 

attsicken...anar oråd...

skit också...schampo OCH balsam...då blir jag ju ren????!!!!
 Inte okej!!

men att ge igen är desto roligare...

...terrorn är äntligen över!

Nu har damen placerat sig på soffan i väntan på att bli helt torr och det hänger ett ljuvligt moln av varm honungsdoftande cairn i luften. Mysigt och jag tror att hon släppt sitt hat mot mig. Korv kan få allt att glömmas. Dock enbart testat på sambo och hund. Men ändock. Klockrent.

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken tortyr... Att behöva bli ren och lukta gott, vem vill det liksom?!? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...exakt!!! Huvvaligen för att bli ren;-)

      Radera