torsdag 26 juli 2012

Radio.


Den här underbara retro radion signerad Ylva Skarp
 såg jag i butiken i Insjön för en tid sedan 
men min ekonomi sade tyvärr stopp. 
Så kan det vara i bland och det är bara att gilla läget.

Så kikade jag in hos min kära vän Madde för någon vecka sedan
 och såg hennes senaste inköp.
Och till en billigare peng dessutom.

Bara att hasta sig i väg 
och lämna tillbaka de där glasen jag fått i födelsedagspresent
(hade såklart lyckats inköpa dem  på egen hand) 
och valde att investera slantarna i denna radion i stället.
Happy girl!!!
Tusen tack Malin & Johanna för denna fina presenten- 
precis vad jag önskade mig!!
Nu är den placerad i köksfönstret 
och kommer att följa med till huset när det är dags för inflytt- 
längtar!!

Även suttit och googlat kök i dag.
Och letat efter en kökssoffa...
sugen på ett projekt att dona med...
så om Ni sett någon godbit hojjta gärna till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar