onsdag 28 januari 2015

Sömnlös natt.

Vilken natt.
Ojojojoj.
Hoppas verkligen att den som komma skall blir behagligare. Jag har nämligen haft så ont i huvudet att jag inte kunnat sova. Tror aldrig jag varit med om det tidigare. Migrän är en sak men detta var ren huvudvärk som satt i pannan vilket gör att jag misstänker att det är dags för bihåleinflammation igen. Det är något som jag åkt på flertalet gånger de senaste åren, från att aldrig ha haft det tidigare, till minst två gånger per år. Jihoo! Men det är bara att avvakta och se hur kommande dagar blir. 
Bara jag slipper en till natt som denna så är jag glad. Då kan snoret rinna bäst det vill. Det kändes som att pannbenet skulle spräckas inifrån. 
Ajajajaj.
Otroligt obehagligt men framförallt smärtsamt. 


Så.
Nu har jag beklagat mig lite.
Kände att jag var tvungen att få göra det lite, även om detta klassas som i-lands problem. Det finns trots allt det som har det betydligt mycket tuffare. 
Viktigt att inte glömma.

Och i dag säger vi grattis till kungen. 
Ja, han har ju namnsdag dagen till ära. 
Så grattis kungen.
Och alla andra i landet som heter Karl.
Eller Karla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar