tisdag 3 september 2013

Att det kan vara så svårt att komma till skott...


Jo men hallå där. Här är vi fast i sängen. Jag trött, lite känslan av att vara bakfull efter helgens bravader och grodan sover. Förmiddagslur. Snart vankas det en promenad innan det är dags för veckans första styrkepass. Lite gruvsamt men jag kommer att vara mer än nöjd över min bedrift när jag har duschat och känner mig som en ny människa och får slå mig ner med lite lunch.

Träningen har gjort mig otroligt gott de två veckor jag har tränat enligt min pt-online Emelie's program och jag känner att det händer saker i kroppen. Kosten har fungerat bra bortsett från i lördags då det blev lite sisådär men sånt händer och nu är det nya friska tag som gäller. Jag vill ju må bra. Och för att må bra får jag offra lite. Såsom allt "gottigt snacksigt" som jag mer än gärna äter annars.

Men no more. 
Och i stället för att tänka på allt gott som finns tänker jag nu släpa mig ut genom dörren, gå ner på åkrarna och njuta av den vackra omgivningen samtidigt som jag andas in hösten i mina lungor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar