tisdag 12 februari 2013

En extra omständig dag.

I bland. Men bara i bland kan jag verkligen tappa fattningen. Och det har jag nog gjort i dag. Jag vill egentligen inte ha med datorer att göra och allt jag försöker göra blir bara knas. I dag har jag försökt att få till ny design här inne men det har som Ni ser inte gått vägen på något sätt. Det känns som att det sitter en "gubbe/gumma" inne i datorn och undanhåller saker för mig så att det inte ska gå att genomföra det jag vill trots att jag följer instruktionerna jag har. Och skrattar gör de också. Nanananana, Ulrika kan inte göra sin design klar...moahahaha... 

Eller nej, det sitter nog ingen gubbe/gumma där inne och bråkas med mig. Men det hade känts som att allt lättat lite då. Att veta att det inte är jag som är korkad. Så nu får jag väl bara inse att jag inte hör till den smartare skaran inom kodning. 

Och så jag skulle lägga in bilderna från kameran i dag. Men det underlättar då om man tar med sig kamerasladden. Vilket inte jag gjorde. Men förhoppningsvis ska jag få upp lite annonser på tradera under kvällen. Efter att jag återförenats med sladden.


 Tur som en tok att dagen bjudit på andra utförda uppgifter som faktiskt är slutförda också annars hade jag förmodligen suttit här på min kontorsstol och fällt några tårar. Hormonerna som är i gungning är inte att leka med har jag märkt. Och fick fantastiska nyheter när jag var ner och besiktigade bilen...vi får hänga ihop ett helt år till då "Bettan the gokart" gick igenom och nu får rulla vidare på vägarna. Helt fantastiskt skönt, framförallt med tanke på att vi bor så pass långt utanför Leksand och det är vinter. Så passa Er säger jag bara. Gröna faran är tillbaka på vägarna igen, woop woop!!

Men vissa dagar är bara sådär extra omständiga.
Inget annat än att gilla läget och övervinna hindren.
En timme till. 
Sen åker jag hem för dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar