torsdag 26 juli 2012

Rengöringsfavoriter...



Här har vi rengöringen som jag använder mig av 
innan jag går in med mitt tunga artilleri i från Mene & Moy.
Bioderma och Lancome.
Allt beroende på humör för dagen.
Men båda är grymma.

Bioderma är hudvänlig och fräsch 
samtidigt som den lätt tar bort allt jag önskar.
Lancome är den som tar hand om den tunga ögonmaken.
Otroligt dryga båda två och jag som har en budget som är katastrof 
kan allt som oftast inte köpa dyrgripar som Lancome 
men denna fann jag på Kicks för mer än halva priset...
ett kap helt enkelt då det är den stora flaskan!!

Bioderma är ett franskt märke i från Lyon 
och utvecklat för medicinsk hudvård
(sådan hudvård som min hud kräver) 
och jag älskar den!!!!
En enkel rengöring som du bara applicerar på en bomullspad 
och sveper över ansiktet...
Snabbt, enkelt och effektivt- precis som jag vill ha det!!!
Dessvärre svårt att få tag på i Sverige 
men det finns en webshop som säljer den, Bekkas.se
där kan man även köpa Victoria´s Secrets underbara body mist,
Pure Seduction,
som jag får så mycket beröm för...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar